අපි අපේ විදිහට..

අපි අපි වගේ ගැන...

නම දෙයක් කරන්න් අරමුණක් තියෙන්න ඕනෙ. නැත්නම් කරන්න යන වැඩේ මොකක් වුණත් සාරැථක වෙන්නෙ නෑ. අරමුණක්, එහෙමත් නැත්තම් ඉලක්කයක් නැතිව කරන දේවල් හැම තිස්සෙම අසාර්ථක වෙනවා කියන එක නෙමේ මේ කියන්නේ. එහෙම කරන දේවල් මොනතරම් නම් සාර්ථක වෙලා තියෙනවද. ඒත් සාර්ථක වෙන්න  තියන ඉඩ කඩ ටිකක් අඩුයි.

වැල් වටාරම් ඕනෙ නෑ. මේ හදන්නෙ  “අපි අපි වගේ"   Blog එකේ අරමුණ, එහෙමත් නැත්තම් ඉලක්කය පැහැදිළි කරන්න.

ඉතින් අපි කථා කරමු. කවුරැ ගැනවත් නෙමේ ,අපි අපිම ගැනම.

 ඇත්තටම අපි කවුරැත් වෙන කා වගේවත් නෙමේ, අපි ඔක්කොම අපි වගේ. ඒක පිළිගත්තත් නැතත් ඒක තමා සත්‍ය. එහෙම නැත්තම් ඇත්ත. කවුරැ හරි කියයි "මං ශාරැක් වගේ" එහෙම නැත්නම් "අයිශ්චර්යා වගේ" කියලා. කට කියන්නෙ මමත්වය හැංගීම. හෙම නැත්තම් මමත්වයට බය වීම කියලා. මත්වය කියන්නෙ මොකක්ද. ඒකත් ප්‍රශ්නයක්නෙ.

සාහිත්‍ය පිළිබඳ නොබෙල් තෑග්ග දිනපු හර්මන් හෙස්ගේ "සිද්ධාර්ථ" කියන පොතේ අනුවාදය සුසිල් සිරිවර්දන හා එස්.විජේසූරිය යන ලේඛකයන් දෙපළ ලියලා තියනවා. ඒ පොතේ සටහනක් තමයි පහතින් තියෙන්නෙ. ඔය කියන මමත්වය ගැන අදහසක් ගන්න කෙන් පුළුවන් වෙයි.

ඔබ ඉගැන්වීමෙන් හා ගුරැවරැන්ගෙන් ඉගෙනීමට වුවමනා කළේ කුමක්ද? බොහෝ දේ උගැන්වූ ඔවුන්ට, ඔබට ඉගැන්වීමට නොහැකි වූ ඒ දෙය කුමක්ද? ඔහු තවත් සිතියගඒ මමත්වයයි.එහි තත්වය හා ස්වාභාවයයි මා ඉගෙනීමට අදහස් කළේ.මට මමත්වයෙන් ගැලවීමට එය ජයගැනීමට ඕනෑ කළ නමුත් ඒ නොහැකි විය.මට පුළුවන් වූයේ එය රැවටීමට පමණයි.මගේ ජිවත් විම,මා අන් අයගෙන් වෙන්වූ වෙනස් වූඑක පුදුගලයකු බව, මා සිද්ධාර්ථ බවගමේ ප්‍රෙහෙළිකාව මමත්වය- ඇත්තෙන්ම ලොව කිසිම දෙයකට වඩා මගේ කල්පනාවට භාජනය වී තිබුණි.මා ගැන තරම් සිද්ධාර්ථ ගැන තරම් මා අඩුවෙන් දන්නා අන්කිසිවෙක් ලොව නැත.
ඒ අනුව අපට පේනවා මේ මමත්වය කියන දේ අපි හැමෝම තුළම තියනවා කියලා. ඒක නැති කරන්න නම් රහත් බවට පත් වෙන්නම වෙනවා.

ඉතින් මේ Blog එකෙන් මම බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ අපි එහෙම නැත්නම් ඔබ තුළ තිබෙන මමත්වය ඔබට පෙන්නන්න. වැරදියට වටහා ගන්න එපා මමත්වය කියන පොදු ධර්මතාවය නැති කරන්න එහෙම නෙමේ මේ හදන්නෙ.හරිද..

ඒක (මමත්වය) අපි හැමෝටම පොදු දෙයක් වුණාට එක එක්කෙනාට ඒක විවිධයි.
ඔය කියපු දේවල් එකක්වත් නොතේරැණු අයට ඉතා සරලව කියනවනම්
“අපි අපිම ගැන සුන්දර විදිහට හිතන්න අපි අපි වගේ Blog එකෙන් කියලා දෙන එකයි."
                                                                          ෴

Comments

Popular posts from this blog

ඔන්චිල්ලාව

චක්‍රීකරණය මම දැකපු හැටි..!

මිනිස් සිරැර සහ එහි යථා ස්වභාවය