මට මතකයි.. එදා ...!

ගේ හීනෙ හැබෑ වුණා. ඔව්.. දැන් ඒක හීනයක් නෙමේ. ඇත්තමයි මට හරි සතුටුයි. අන්තිමට මට ඒක ලැබුණා. මට කෙච්චර නං හීන මැව්වද, කොච්චර නං දුක් වින්දද, ඒවා දන්නෙ මං විතරයි. කමක් නෑ කොහොම හරි අන්තිමට මගෙ උත්සාහය සාර්ථක වුණානෙ. ඒ මට ඇති.


   ඉතින්..එයා මගේ.ඔව් මගෙ විතරමයි..


ම්ම්ම්....අද..අද තමයි  එයා මගෙ දිහා ඒ විදිහට ආදරෙන් බලපු මුල්ම දවස.එයාගෙ සුදු මූණ රතු වුණු හැටි.කෙල්ල මං දිහා බලාගෙන හිටපු හැටි.මොනා ලිව්වද දන්නෑ පොතේ.


මමත් Bio මිස් කියපු Note එක ලියලා නෑ. වෙන මොනවද කුරැටු ගාලා. හෙට එයාගෙන් Note එක ඉල්ලන්න ඕනෙ. මගෙන් ඇහුවොත් ඇයි ඊයෙ කියවද්දි ලිව්වෙ නැද්ද කියලා, මං මොනවා කියන්නද.. එක්කො අකිලයගෙන්ම ඉල්ල ගන්නවා.


නෑ...නෑ  ඇහුවොත් කියනවා ඇත්තම.. නැත්තං එයා හිතයි බොරැ කියලා.
Physics පීරියඩ් එක Free තිබුණු හින්දා හොඳයි. නැත්තං කථා කරන්න බැරි වෙනවනෙ.දෙයියො බැලුවා වගේ කවුරැත් ආවෙ නැති හින්දා බේරැණා. අපේ එඋන් දැක්කනං පාටිත් දෙන්න වෙනවා. ඒත් උන්ට නොකියා බැරි වෙයි. කොහොමත් ආචා මේක ලීක් කරනවා.


මං ඇඳට වෙලා දැන් පැයක් විතර. ඉස්කෝලෙ ගිහින් ආව ගමන් ඇඟ හෝදගෙන අම්මා බෙදලා තිබුණු බත් එක අතට අරන් ඉස්තෝප්පුවට ගිහින් කටවල් දෙකක් තුනක් කාලා කෙලින්ම ආවෙ ඇඳට. අම්මා බලනවා ඇති මේ මොකෑ කියලා. උළුවස්සෙන් එබිලා බලන්න ඇත්තෙ ඒ හින්ද ද කොහෙද..


                                                                            ෴



"ඇත්තටම මං කොච්චර නං කට්ට කෑවද එයාව මගෙ කරගන්න රත්තරන්. ඔයා මට කී පාරක් නං බෑ කිව්වද, ඒ හැම සැරේම මම හිතුවෙ ඔයාව කොහොම හරි ලාබාගන්නවා කියලා විතරයි. ඉතින් ඒක මං කළා."
"මතකද දවසක් ආචයි මායි ,ඔයයි ඩොටියි පන්ති යන්න උදේ බස් එකේ වාඩි වෙලා ඉන්දැද්දි ඔයා කියපු දේවල්..මතක නැතුව ඇති නේද..කමක් නෑ..."
ඔය මොකද ඇස් වල කඳුළු...මං අඞන්න මොකුත් කිව්වෙ නෑනෙ මැණිකෙ.."
"හොඳ ලමයා වගේ ඔය කඳුළු පිහදාගන්න..කෝ ඉන්න මං පිහින්නම්."
''හා..හරි..දැන් ඊයෙ පන්තියෙදි හිනා වුණා වගේ හිනා වෙන්න බලන්න.කෝ..කෝ එහොම බෑ...තව ලස්සනට,අන්න එහෙම..හොඳ කෙල්ල "
"අනේ ආයෙ එහෙම කියන් නෑ කියලා මට පොරොන්දු වෙන්න.
 " Please ධනූ..."
"මං පොරොන්දු වෙනවා රත්තරනේ...පොරොන්දු වෙනවා..ආයෙ ඔය ඇස් දෙකට කඳුළු එන්න දෙන්නෑ මං..."
 අද උදේ එයා එක්ක බස් එකේ Class යද්දි තමයි ඔය කථාව මං කිව්වෙ. ඇත්තටම එයා අඞයි කියලා හිතුවෙ නෑ මං. කෙල්ලට ගොඩක් දුක හිතෙන්න ඇති.


චික්,.. මං වගේ මෝඩයෙක්..ඊයෙ ආදරෙයි කිව්ව කෙල්ලට එහෙම කිව්වහම දුක හිතෙන්නැද්ද..මොන මෝඩ වැඩක්ද මං කලේ...


හරි..,දැන් ඒක වෙලා ඉවරනෙ..කරන්න දෙයක් නෑ. අහරෙ සර් මොනවද කියලා දෙනවා.මං තාම උදේ වෙච්චි සිද්ධියක් මතක් කර කර මනෝ ගහනවා.මටත් පිස්සුනෙ...


දැන්ම මේක හිතින් අමතක කරලා පාඩම අහගන්න ඕනෙ...නැත්නම් මේ සැරෙත් Physics වලට ලකුණු අඩු වෙයි.




පොත දිහා බලාගෙන හිටපු ඇස් දෙක ඈත තියෙන කොළ පාට බෝඩ් එක දිහාට හරවමින් මං එහෙම හිතුවත් වැඩි වෙලා නොරැදීම ඇස් මට අකීකරැ වුණා. ගැණු ලමයින්ගෙ ඩෙස් තිබුණු පැත්තට ඇස් දෙක නොදෑනීම ගිය විත්තිය මට තේරැනේ සර් හයියෙන් ලමයින්ට මොනවද කියද්දි. ඒත් සර් දිහා බලන්න හිත කියද්දිත් ඩෙස් අතර තිබුණු පැත්තට නැමුණු හිසක් දිහා මට බලං හිටියෙ කියන්න බැරි තරම් දුකකින්.


එයා අඞනවා..අනේ මං මේ මොකද කලේ...ඇයි දෙයියනේ මං ඒ කථාව එයාට කිව්වෙ..


හවසට බස් එකේ යද්දි කථා කරන්න පුළුවන් වුණොත් ආයෙම සමාව ඉල්ලනවා. ඒත් උදේ කිව්වනෙ අප්පච්චි එක්කගෙන යන්න එනවා කිව්වා කියලා.


බලමුකො..පන්ති ඇරැන ගමන් දුවලා ගිහින් කියනවා.නැත්තම් නිවාඩු දවස් දෙකේ ඕක කල්පනා කර කර ඉදී..


                                                          මගේ පිස්සු කෙල්ල..


                                                         
                                                                      ෴

Comments

  1. මේ ඇත්ත කතාද ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. “සත්‍ය කතාව නිර්මාණාත්මකව රචකයා විසින් වෙනස් කර රචනය කරන ලදී“

      මෙහෙම කිව්වොත් හරි අයියේ...

      Delete

Post a Comment

හැම තප්පරයක්ම මට වගේම ඔයාලටත් වැදගත් කියලා දැන දැනත් අදහසක් ලියලා යන්න ඕනෙමයි කියලා මට කියන්න බෑ. කැමතිනම් විතරක් ලියන්න

Popular posts from this blog

මිනිස් සිරැර සහ එහි යථා ස්වභාවය

ඔන්චිල්ලාව

මගේ මැණිකේ..